Call My Agent!
At a top Paris talent firm, agents struggle to keep their star clients happy and their business afloat after an unexpected crisis.
Cecile
Talent agent Gabriel breaks bad news to actress Cécile de France, and a mysterious newcomer stirs up the office.
Mother and daughter clients Nathalie Baye and Laura Smet are offered the same script, and Camille receives a surprise invitation.
Gabriel and Andréa quiet an on-set feud between Joey Starr and Julie Gayet, and Mathias discovers a big client will be killed off on a soap opera.
Mathias handles the fallout from his confession, and Andréa attempts to salvage an edgy theatre production starring François Berléand.