Extras
Aspiring actor Andy Millman decides to quit his day job, in order to try and pursue his passion. He meets a host of stars as he resigns himself to accepting parts as an extra.
Thanks to a helping hand from Patrick Stewart, things are looking up for Andy and his useless agent when they're called in for a meeting at the BBC, but Maggie's careless talk jeopardises Andy's career, and their friendship.