This Time With Alan Partridge
Alan Partridge fills in as presenter of a weekday magazine show on the BBC called This Time, fearing it's his last chance to make it in broadcasting.
Alan and Jennie sink their teeth into the pressing issues of aggressive Scottishness, vegetarianism, and corporal punishment.
Now firmly established as the show's co-host, Alan talks police dog bravery, and he meets his own celebrity look-a-like.
Alan gets a chance to show off his broadcasting skills as the show focuses on the Me Too issue; Alan's vocal harmony group performs live.