Barons
Gone Surfing
Snapper preps the inaugural Bare Feet Classic; Trotter, with Dani in tow, hits the road to sell board shorts up north and pay back his debt.
Buddy and Hunter make Trotter an offer he can't refuse to launch LightWave in the US; a guilty Snapper bites off more than he can chew trying to shift Mac's heroin; Tracy learns a difficult lesson at work.
Dani discovers a new world with Tash, but risks it for a once-in-a-lifetime surf break; Buddy and Shirley get caught up in Mac's dangerous dealings in Bali; a tragedy changes Buddy's life forever.