Before We Die
When her married lover and fellow police officer, Sean Hardacre, goes missing, DI Hannah Laing launches a manhunt.
Hannah and Billy join forces once again to try to uncover the leak at Police HQ in Bristol; Dubravka comes under pressure from the family in Zagreb to shift drugs; Christian and Bianca find that their Costa Rican hideout isn't as safe as it seems.
Bianca is reunited with her mother, Dubravka, against her will and quickly becomes a prisoner in her own home; Christian tries to evade the Mimicas and get back to the UK undetected to save Bianca; Hannah and Billy have uncovered the mole.
Hannah and Billy hunt for the rat that betrayed them and finally make a breakthrough in the case. As they edge ever closer to bringing down the Mimicas, the more danger they find themselves in.
The police are closing in on the Mimicas and Nicky Harris in Bristol; as all parties are fiercely determined to secure a better future for their families, the war between Hannah and Dubravka reaches a bloody conclusion.