The Pact
Anna, Nancy, Louie, and Cat grow tired of their tyrannical young boss Jack Evans, and make a drunken decision that has shocking repercussions.
Louie confronts Arwel about his recent behaviour, and a terrible family secret is revealed; Anna receives a new message from the blackmailer.