Steeltown Murders
As the CID reopen an investigation into three murders from 1973, DCI Paul Bethell tries to piece together a past that has haunted both him and a community for almost 30 years.
With the swabbing operation set in motion, Paul looks to not only find his killer but to eliminate individuals whose past has been defined by false accusations and rumours.
Through groundbreaking familial DNA technology, the team manage to locate the killer. However, without 100 percent certainty, Paul may have to rethink his approach.
As Paul searches for higher approval to proceed with Kappen's exhumation, the team are concerned that his tunnel vision could leave them in a worse situation than they once were.