Virdee
Harry Virdee, a Bradford detective with his personal life in chaos, must hunt down a killer targeting the Asian community.
The killer's game turns personal when a tense phone call at police headquarters forces Harry to relive a trauma from his past; a chance discovery prompts Saima to question what she knows about Harry and her brother.