Below Deck
Cool Your Jets
It's the beginning of charter season and the crew aboard the yacht Honor must deal with a troublesome group of photographers.
Adrienne deals with some friends becoming inappropriate to Kat, while Sam and CJ try to defuse the consequences of a difficult situation.
Adrienne, Kat and Sam have an argument over the workload on the boat, and Kat tells Captain Lee an embarrassing secret. During a night out, CJ tries to keep Sam from flirting with other guys.
The tension between Adrienne and Kat reaches a tipping point, and Kat doesn't think they will be able to work things out until they find separate rooms; an impromptu onboard wedding creates a frenzy of activity.