Friends face triumphs and tragedies as young adults.
Class of Beverly Hills
Midwestern teenage twins, Brenda and Brandon Walsh, experience culture shock when they move to Beverly Hills and enrol in West Beverly High.
Brandon has his first sexual experience with his girlfriend, who has run away from home; Brenda has a crush on a teacher.