Allison becomes desperate for a new roommate, while Michael and Jane have trouble balancing their personal and professional lives with each other.
Billy's romance with a dental student causes problems with his roommate. Jake gets into a fight at the unemployment office and is arrested.
Jane faces near disaster when she goes out on the town; Jake prepares to break up with Kelly; Billy finishes his first script.
Jane agonizes over sharing some surprising news with Michael; Billy regrets his lack of life experience when he must write his newspaper column.