Beyond The Battlefield
Host Remi Adeleke lands at Marine Corps Air Station Miramar, just outside of San Diego, Calif., where he meets the dedicated men and women who are part of Marine Corps Aviation and gets an intimate look at what it takes to be a Marine aviator.