Black & White
Two cops who are as different as night and day must team up in a case involving the highest rungs of the government, military, and law enforcement.
Pi Zi finds himself in trouble with his chief after sleeping with her daughter; Ying Xiong goes undercover in order to catch a suspect.
A formidable and powerful man arrives at the precinct, intent on freeing the chairman's daughter from custody after her arrest; Pi Zi is suspected of using drugs and must try to clear his name.
Pi Zi and Ying Xiong meet Sanlien Group's heiress, Chen Lin, and launch a raid on an illegal greenhouse operation.
When drug lord Gao Yi causes havoc on an underground train line, Pi Zi and Ying Xiong must stop him, but they are helped by an ally in the form of Chen Lin.
Pi Zi interrogates Gao Yi while Ying Xiong and Chen Lin are left in the club together. Pi Zi learns that Lin Ke Le has information for him and it seems like the chief is hiding something.
Tension grows between Pi Zi and Ying Xiong after Pi Zi and Chen Lin share a passionate moment. The pair continue to investigate the death of Lin Ke Le, but must first thwart a bank robbery.