Blinded Kiss
Serial bookworm Waka Kashiwagi (Yurika Nakamura) has a problem: her collection of books has grown too large to fit in a regular house! But when she bumps into high school classmate Shinobu Kamijo (Ryosuke Hashimoto), it looks like Waka may have found a solution. Now a successful scientific researcher, Shinobu has a large residence that can also house Waka – and her vast array of books. Waka agrees, although the duo have a history: in high school, Shinobu kissed Waka while she was reading in the school library, but moved overseas with his family shortly after. Unbeknownst to Waka, Shinobu still has feelings for her. Will Waka’s love for literature leave no room for romance – or could her new living arrangements lay the foundations for a new relationship? This 2021 Japanese drama series, based on a manga series by Hiiro Kisaragi, was directed by Akimori Sakemi, Yuta Yoshikawa, and Yui Matsuzaki.
After ten years have passed, Waka meets Shinobu again, but the trauma he experienced when Shinobu kissed him comes back to him.
Shinobu Kamijo and Waka Kashiwagi live together, Shinobu gives Waka a kiss to wake him up. Waka is angry with Shinobu's actions.
Waka kisses Shinobu and asks her out, because he's grown up and feels ready. However, Shinobu turns him down.
Gaku Suzuki is pleased to meet Waka, who once liked him, and invites him for a drink. Waka invites Shinobu to join them for the reunion.
Waka is dating Shinobu. He is so fascinated by her that he can't believe he's not spending any more time reading.
Waka meets Gaku again. However, a thought resurfaces in Gaku's mind that he couldn't fulfill in high school.