Blood, Sweat & Heels
Women in New York's elite circles cross paths as they climb their respective career ladders, each of them aggressive in their pursuit of personal and career goals, while recognising the power of their female friends' support.
Mica receives devastating news; Daisy explains things to her new assistant; Mica, Demetria, Geneva and Brie go to the Hamptons.
Mica ends up having an emotional breakdown in the Hamptons. Meanwhile, Melyssa has financial trouble.
Mica's outburst has the women scrambling; Brie and Mica have a public confrontation; Greg and Demetria have a serious conversation.