Brassic
To give stripper Big Sandy the funeral she deserves, the lads decide to rob her boss's safe, but plans go awry when they get trapped in a sewer.
Ash gets challenged to a bare-knuckle fight against a rival traveller, however Vinnie suspects foul play when he winds up in hospital before the brawl.