Inside No. 9
Sardines
It is the day of Rebecca and Jeremy's engagement party, and almost everyone has turned up to the old house to wish them well. However, one of the bedrooms, the one with all the old baggage in it, has been left unlocked.
A Quiet Night In
Gerald owns a beautiful house with lots of beautiful things in it. Beautiful things that are also extremely valuable, the kind of things that might just become the target of an audacious criminal enterprise.
Tom is a primary school teacher with ambitious ideas of becoming an author. When he tries to repay a good turn from a late-night caller, he gradually becomes the victim of his own generosity.
Jan and Graham's daughter Tamsin is a very sick, so they ask WishmakerUK to brighten up her birthday. The charity brings along a very special guest - none other than the legendary singer Frankie J Parsons.
Tony Warner's performance as Macbeth is the toast of London's West End. It would be very bad luck indeed if he was suddenly indisposed in some way. Except for Jim, his ever-hopeful understudy, of course.