Break'n Reality
Roxrite travels to Chicago to judge the Red Bull BC One qualifiers; Marisol searches for locations for the B-boy dance studio he is trying to open.
Lilou receives troubling news about his participation at the upcoming Red Bull BC One event in Moscow.