Bring It On, Ghost
Chun-sang and In-rang go to a haunted girls' school to promote their GhostNet club; budding exorcist Park Bong-pal is offered ₩1 billion won to exorcise the same school, where he meets Park Hyun-ji, the ghost of a high school student.
Hyun Ji continues to follow Bong Pal around as he attends his classes; Chun Sang and In Rang are determined to get Bong Pal to join their club; Bong Pal takes a job at a haunted inn.
Park Bong-Pal and Kim Hyun-Ji decide to live and work together to drive out ghosts; singer Miz commits suicide and begins to persecute her critics.
The newly formed ghost-hunting club goes on a retreat; Hey-sung is questioned by the police about No Hyun-joo's death.