Brockmire
A once-famed major league baseball announcer suffers an embarrassing on-air meltdown caused by his wife's infidelity, leading to a decade away from the booth. An older and presumably wiser Brockmire attempts to reclaim his career.
The players hold a mock trial; Jules urges Brockmire to mediate; Charles wonders why Brockmire thinks he is gay.
Brockmire's ex unexpectedly reappears. Forced to confront his emotions, Brockmire defaults to drinking.
Brockmire attempts to achieve fame again, so Jules and Charles work to make him a household name. Their efforts pay off when he gains a much-unexpected fan base.
Jules has a pregnancy scare; Brockmire works out his father issues with Charles; Jules and Brockmire take a road trip to Pittsburgh.