Built
This Is Not the Goddess of Harlem
A publicist wants her lacklustre home to match the rest of her fabulous life. Meanwhile, Gage debates whether he wants to return to the world of high fashion modelling.
The crew work to turn an outdoor space into the ultimate man cave. Plus, Donny considers expanding into the world of parts modelling.
The team is hired by a high-profile client to turn her closet into an elegant dressing suit. The client's standards are high as she has already been through three other contractors.