Hot Listings Miami
Love, Hate & Real Estate
Katrina juggles the pressures of business, family and romance; the home of actor Carlos Ponce is the site of a broker's open house for Katrina and her competitors.
Mind Your Manors
Katrina does business with a rival, only to become the victim of false accusations; the Campins team believes Katrina's wardrobe choices are distracting her clients.