Million Dollar Listing Miami
Co-Listers Can't Be Choosers
Chris charms his way into a co-listing for a one-of-a-kind Boca Raton property, and Sam faces a tough decision as the deadline to sell her listing quickly approaches.
Chris, Chad and Sam find themselves competing for a monumental listing at a new development, which brings two of the agents surprisingly close together.