Sold on SLC
Set amongst Salt Lake City's most jaw-dropping properties, the show follows the layered social dynamics within the brokerage as the agents navigate complicated relationships and personal rivalries.
Jennifer Yeo, founder of Presidio Real Estate in Salt Lake City, zeroes in on suspicions of an agent poaching from within for a rival brokerage.
Sarah's open house turns icy when feuding agents Matt and Tyna face off in public and Jennifer must step in to try and mend fences; Malaysia and Kenny work to grow their careers in luxury real estate.
At the Snow Forest broker's open, Jennifer comes face to face with her former agent and arch-nemesis, Paige, and refuses to back down; Matt juggles his duties as a realtor and a dad when his wife Nicole goes on a business trip.
At Malaysia's Cinco de Mayo fiesta, an agent's personal and professional lives collide when a sinful secret is revealed; once the gossip spreads, Jennifer holds an emergency meeting to do damage control; agents question if she is playing favourites.
In the wake of Jen's emergency meeting, Tyna reconsiders her commitment to Presidio; Kenny aims high with a luxury builder; Malaysia lands her first solo listing; things turn explosive between Sarah and Matt when confronting rumours.
Jennifer announces a company retreat to St. George; Kenny's career and family life reach new heights; Tyna entertains working with Jennifer's rival; Malaysia drops a comment about Matt's personal life that sparks frustrations with his wife.