Dream Deals
Valeria is given the chance to buy a big property under the eyes of her rival Sarah. Sarah organises one of her famous open house viewings with her team colleague Edwin, at which an unexpected guest turns up.
Sarah and Edwin meet up with a client for a tour of the Burj Khalifa; Edwin brings up the invitation to Valeria's yacht party and realises that Sarah is not invited; Valeria and Louisa invite their friends Maria and Johanna.