Camp Lakebottom
A group of kids embark on the best summer of their lives at summer camp, and end up at the super-spooky and super-cool Camp Lakebottom.
When Squirt's stinky underwear is washed in toxic cleanser, the Glitch comes alive and leads the rest of the laundry on a campaign of terror.
A huge, evil leech attaches itself to Squirt's skull and turns him into Evil Squirt, a super-genius bent on world domination.
An alert about a giant raging fish is issued, causing Sawyer to close up the beach. But McGee is determined to get rid of Old Toothy.