Camp Lazlo
The Bean Scouts welcome Lazlo to Camp Kidney, but they aren't prepared for the trouble he causes. Scoutmaster Lumpus must try to keep the campers in line and combat any issues.
Gone Fishin'/Beans Are from Mars
Scoutmaster Lumpus resolves to catch a fish in Leaky Lake, and doesn't want help from the Jelly Beans. The Squirrel Scouts learn that the Jelly Beans are really from another planet.
Scoutmaster Lumpus tries to make the Jelly Cabin turn their lights out. Lazlo helps Raj to get ready for the camp swimming test, but Raj is terrified of the water.
Lazlo shows off his new best friend, a parasitic leech stuck to his head. The Bean Scouts take on the Squirrel Scouts in a contest for the right to claim the best mud puddle in Prickly Pines as their own.