Channel Zero: Candle Cove
Mike must convince Gary that Candle Cove is behind the murders before he takes justice into his own hands; Marla, Jessica, and Amy frantically search for Mike before it's too late.
Mike's daughter Lily mysteriously arrives in Iron Hill, leading to more information about the murders of 1988; Mike and Jessica take drastic measures to heal the past and protect Lily from Candle Cove.
Mike and Amy learn that the creator of Candle Cove isn't who they think he is; a brutal crime shocks the Iron Hill police force.
After Lily is taken by Candle Cove, Mike puts himself in danger to save his daughter and confront his tormentor; Marla faces an impossible choice.