Citadel
The global spy agency Citadel has fallen and the memory of its agents has been erased. Now, the powerful Manticore crime syndicate is filling the power vacuum. Citadel agents must remember their past and find the strength to fight back.
Citadel agents Nadia and Mason follow a red herring and end up on an ill-fated luxury train. Whether they survive or not, their organisation is headed for a downfall.
When a member of their own team gets captured by Manticore, Kyle, Carter and Nadia are ready to give it their all to carry out a rescue operation and put an end to Manticore's plans to acquire the nuclear weapons.