The Veil
The surprising and fraught relationship between two women who play a deadly game of truth and lie on the road from Istanbul to Paris and London. One woman has a secret, and the other has a mission to reveal it before thousands of lives are lost.
The Camp
Imogen visits a refugee camp in the remote mountains on the Turkish and Syrian border, and among the chaos, she seeks out Adilah, who has been separated and detained from the rest of the refugees.
Crossing the Bridge
Imogen and Adilah continue on their journey to Paris and face a threat in Istanbul; the pressure mounts on the CIA and DGSE to determine the true identity of the Djinn al Raqqa.
Imogen reunites Adilah with her daughter in Paris as truth and lies become further blurred.
Amid the increased threat on her daughter's life, Adilah reveals a secret to Imogen; Max must deal with the consequences of Emir's arrival in Paris.
Imogen takes matters into her own hands as the jigsaw puzzle becomes clearer; Max resorts to drastic measures; Emir puts pressure on Adilah.
Imogen smuggles Adilah to England to see Michael, in the hope that answers will finally be given; Max and Malik must work together and follow as her only backup.