Climate Impact Asia
Tsunami Coastal Lab
Natural hazards remain a constant challenge for over 400 million people who live in low lying communities built along major mega delta regions in coastal zones. Events like typhoons and tsunamis threaten their very survival.
Rice, it's a staple food for many in Asia. It provides 1/3 of the energy in the average Asian diet and is the income source for more than 500 million people. So, what is the future of our staple foods like rice? And how do we address the uncertainty that we face in these changing times?