Codename: Annika
Provenance
Finnish agent Emma Haka goes on her first secret mission under the code name of Annika Stormare to infiltrate Stockholm's art scene.
Impasto
Emma deepens her undercover role in Stockholm. Sampo is waiting for Emma to ask an important question.
Emma takes a risk that arouses Rasmus's suspicions. Raimo warns Emma to not let the investigation take over everything and cause her to lose her identity.
Béatrice tests Emma's skills. Emma is looking for answers to questions about Annika's past.
Emma returns to Finland to confront her past. A new tip brings Emma closer to Blanko.
As investigations come to an end, Emma must make a difficult choice about her future.