Cold Blood
An exploration of real homicide cases and the evidence behind them, with cameras following experts to crime scenes to provide an evaluation of evidence and opposing theories on what really happened.
Double Jeopardy
Reconstructing the investigation into the murder of a man at an Ohio gas station. The case quickly revealed a web of secrets and lies connected to one of the community's richest families.
Atif Rafay returns to his home to find his parents bludgeoned to death and his sister clinging to life.
In 2001, police in a small town in Wales were stunned by the ritualistic murder of an elderly woman. Evidence from the scene points to the disturbing possibility that the killer believes himself to be a vampire.