Fixer To Fabulous: Italiano
Tuscan Wake Up Call
Dave and Jenny travel to Italy to take on their biggest project yet, helping friends who've poured their life savings into a Tuscan farmhouse. They find out how challenging it is.
Dave and Jenny are back in Italy to check on the villa. They now begin to worry that the villa will not be completed for July.
After multiple setbacks, Dave and Jenny take a last minute trip to get the renovation back on track in Italy.
Dave and Jenny take their kids on a trip to Italy so they can make progress at the villa. The Marrs juggle family life and work life in another country.
As opening day nears, Dave and Jenny go the extra mile to take on special projects to complete their friend's centuries-old Italian villa.