Renovation Aloha
House renovators Tristyn and Kamohai Kalama turn run-down properties on the island of O'ahu into gorgeous family homes.
There's a Tree Growing Through the Roof!
Kamohai and Tristyn track down the owners of a home that's been abandoned for 20 years and purchase it; the house is in a great location but in rough shape with a tree growing through the roof.
Kamohai and Tristyn buy their third house on the same block in Kamohai's hometown of Kaneohe. Unfortunately, the house is in even worse shape than they thought, and it's going to take all of their skills to successfully pull off a transformation.
Kamohai and Tristyn buy an off-market property in one of the oldest and most desirable neighbourhoods in Honolulu and intend to give this house a high-end look.