Mini Reni
Joanna Gaines tackles quick room makeovers, transforming three spaces in one week with limited funds and applying her signature style while working against time and budget.
Indoor Whimsical Garden
In a quick transformation with no demo required, Joanna creates the feel of an indoor garden in a home's living room, dining room and breakfast nook.
Joanna collaborates with a longtime design employee to create a magical playroom full of surprises and multifunctional spaces thoughtfully designed to stay relevant as the kids grow older.
Joanna transforms the Seed and Supply building on the Silos grounds into an herbarium, a beautiful workshop space for guests to enjoy her favourite new hobby, pressing and preserving flowers.
Joanna takes on the challenge of turning two small spaces into key parts of a busy and creative home. With moody paint colour, nostalgic wallpaper and charming details, Jo creates an inviting mudroom and a cosy, inspiring art studio.
With her youngest child, Crew, moving to the big kids' room, Joanna expands her kitchen into Crew's old bedroom and creates the butler's pantry of her dreams.