Izzy Does It
Follows the bustling Battres Construction family business. After years of renovating million-dollar homes on the California coast, Izzy Battres uses expert cost-saving techniques to bring luxury renovations to homeowners with relatable budgets.
Little Casita, Big Reno
Izzy Battres works with his family to develop their own renovation and design business, and in their latest project, they look to turn an Anaheim couple's casita into the home of their dreams.
Newlyweds turn to Izzy to renovate their 1960s home on a strict budget after losing a job; Izzy questions Joe's commitment to the company.
Overwhelmed with their children's toys and clutter, a young family calls on Izzy to create a modern zen space. Meanwhile, Izzy wants to take on a flip that Rudy thinks is too risky, so they consult Tarek El Moussa for advice.