Concrete Revolutio
The Witch Girl of Tokyo
Nobody knows that Kikko is the witch girl of Tokyo! But there are also things she doesn't know - an evil alien trying to sabotage Earth's astronomical research, the transforming hero named Grosse Augen, and the mysterious Superhuman Bureau.
Yatsuka Heavy Industries has been the target of a string of high-profile bomb attacks. Shiba, the android detective, is on the case. Will he catch the culprit, or will the Superhuman Bureau beat him to the punch?