Corporate
Following the daily lives of junior executives in training as they try to survive working for the soulless multinational corporation, Hampton Deville.
The Void
When an insensitive tweet jeopardises the business, Jake and Matt are put in charge of firing the employee who posted it.
The Powerpoint Of Death
Matt prepares a presentation for the CIA in an attempt to pitch Hampton DeVille's arms-dealing bona fides. Jake utilises the business's whistleblower app.
After his surgery, Jake is treated favourably by his coworkers because they hope he will share his prescription painkillers with them; a sleep-deprived Matt has visions of a ghost haunting him.
Hampton DeVille partners with a street artist who vandalised the company's headquarters to sell anti-corporate merchandise and profit off protesters.
Business gurus at a corporate retreat teach Matt how to be a more confident person; Jake discovers love at a networking mixer.
Matt and Jake attempt to convince a co-worker to wear a shirt on casual Friday. Christian tries to strike a deal with a group of megachurches.