Sac-Attack
Matt, Ryan and T-Carr must remove a block of deer food that has been infested by bees; the boys' uncle Hard Luck has a brainstorm while sitting on the toilet.
Fishing Crossbow
Matt tries to construct a revolutionary crossbow and fishing reel system while simultaneously babysitting Ryan's children; odoriferous T-Carr and Hard Luck test a new hunting product.
Alligator hunter Troy Landry visits the Busbices' lodge to "redneck field test" new products with Hard Luck; Matt and Joe Buck go on a double date.
Hard Luck devises an invention that he believes will revolutionize the hunting industry; Matt and T-Carr compete to see who can produce the best infomercial for deer bait.
Country-music singer Jason Aldean drops by the lodge and goes hunting with Hard Luck; Ryan gets a product pitch from his church pastor, which leads to a testing session with T-Carr and Bill.