Crisis
A group ambushes a bus full of the children of Washington's elite while on a secluded road on the way back from a field trip.
Meg Fitch gets together a large sum of money in order to get her daughter back, while the Pakistani Ambassador is tasked with the unthinkable; Dunn and Finley uncover a secret; the captors test the students.
After a meeting with the president and first lady, Dunn and Finley realise the chief of staff is the next target; a hostage is taught a lesson after an escape attempt.
Three parents are asked to steal an important piece of the mastermind's puzzle; Meg faces the consequences of her actions; Amber receives unwanted attention from a captor.
Gibson uses Janice to get information about the CIA's covert soldier programme; Finley and Dunn become targets when they go off grid; Meg is willing to do anything to get Amber back.
Finley comes face to face with one of the kidnappers after trying to lure them from hiding.