Croc Watch With Steve Backshall
Steve Backshall takes viewers into the dangerous world of crocodiles, otherwise known as one of nature's most fearsome predators, entering croc-infested territory escorted by an armed safari guide.
After learning where a hippo's aggression comes from, Steve wants to find out if humans can live alongside these deadly creatures.