Penguins: Spy in the Huddle
BBC's cameras get up close and personal with three different penguin species, utilising 50 spy cams disguised as life-size penguins to capture as never before the true character of these birds.
After tough early months, the penguin chicks are becoming more independent and are often left behind as their parents fish; follow along as they leave the security of home to return many years later to the same spot to breed.