An attack on Jim Brass kicks off a twisted conspiracy that targets the Las Vegas crime lab in an attempt to bring it down.
Honeymoon In Vegas
Gil Grissom and Sara Sidle come to the aid of a former colleague who is implicated in tampering with evidence; Maxine and the rest of the CSI team work the murder of a couple slain on their wedding day.
Grissom and Sara's investigation into charges against David Hodges heats up; a video game developer's body is found floating in a fountain before a gaming tournament.
The CSI team investigate when a body is dug up in the luau pit of a Hawaiian-themed hotel; Internal Affairs begin to question Grissom and Sara's return to the crime lab.
Grissom and Sara close in on who framed Hodges; a cargo plane lands autonomously at McCarran Airport and everyone on board is dead.
Max puts CSI on lockdown when evidence in a new murder tips Grissom and Sara to a new suspect in the crime lab; Folsom and Allie investigate a series of chilling killings at a dilapidated clown-themed hotel.