Kidnapping 2.0
Special Agent Avery and her team of cyber analysts investigate a case involving hacked baby monitors.
The cyber team investigate after the dispatch software of a car service is hacked in order to target specific passengers.
Avery and the team look into a new cyber threat that makes it possible for arsonists to start home fires more surreptitiously; Elijah's ex gets a job out of town and wants to take their daughter with her.
The team hunts for a bomber who believes that he knows the truth about society's reliance on technology.
A murder victim's electronic devices suggest that she was alive three days after her official time of death.