Cuckoo
The Homecoming
Ken and Lorna are looking forward to seeing Rachel again when she returns from her gap year - but surprised when she introduces them to her new husband - traveling hippie and huge goon Cuckoo. Ken struggles to find something to like about his new son-in-law before being pushed into a somewhat radical course of action.
The family are off to see Lorna's Dad, Tony, to celebrate his birthday. Ken is afraid that Cuckoo will send his beloved father-in -law to an early grave, but thanks to the intervention of a surprise feline guest, Cuckoo is a big hit. Meanwhile events surrounding the cat put our Ken in the doghouse.
Lorna's best friend, Connie, is round for dinner - and self-appointed guru Cuckoo manages to motivate her to leave Steve and pursue her childhood dream of becoming a singer. The only cloud on the horizon is the fact that Connie's voice is horrible and s**t. Ken survives three days listening to the caterwauling harpie - before he realises it's time to act.
Rachel and Cuckoo discover that their nude Thai ceremony on the beach wasn't quite as official as they thought. In fact, they are not legally married. Lorna's delighted she's finally going to see her Rach get married - but Ken realises this might be his one opportunity to get rid of nitwit Cuckoo once and for all...