DAIMIDALER: PRINCE VS. PENGUIN EMPIRE
High school student Kouichi Madanbashi possesses Hi-ERo particles, which are used to power up the robot Daimidaler and fight penguin-shaped robots from the supposedly evil Penguin Empire.
Fondle! Daimidaler Goes Into Action!
High school student Madanbashi Kouichi finds himself pursued by a mysterious beauty and a gang of strange penguins; a giant robot rampages through town.
Danger! The Stolen Sun
Unable to reproduce the original burst of Hi-ERO particles, Kouichi must discover the true power of Eros to defeat Antarctic Number 9.
A mysterious girl who loves penguins suddenly appears; Kouichi must become worthy to pilot Daimidaler.
A new robot, the Ritz Custom, mysteriously appears after the Emperor discovers the hidden secrets of Daimidaler.
With Kouichi out of the picture, a new main character arrives to steal everyone's hearts; Kiriko must fall in love.