David Rocco's Italia
David sets out with his family to experience local hotspots and give tourists an authentic experience of fishing and cooking on his boat.
David sits down with the volunteers of the Juliet Club, who personally respond to about 10,000 love letters addressed to the tragic heroine annually.
David Rocco and Isaia designer and CEO Gianluca Isaia discuss what makes Milan so inspiring. David also speaks with famed architect Stefano Boeri about the future of modern cities.
David explores the authentic flavours of Milan with local musicians as his guide. He also visits a high-end restaurant inside a jail.
David Rocco experiences the northern Italian city of Turin with the locals, who lead him to lesser known dishes, a cultural hub and centre, and a modern artistic renaissance.