Dazzling
After a family emergency, Qing Ye (Guan Xiao Tong) returns to her hometown in her senior year of high school. Finding it difficult to adjust after spending most of her life in a bustling city, Qing Ye vows to leave as soon as she gets a chance. But when she meets Xing Wu (Li Yun Rui), a local teen who's struggling with school, she resolves to help him graduate. Gradually, Xing Wu and Qing Ye grow closer to each other, despite their different personalities and priorities in life. Upon graduating high school, Qing Ye moves away for university, but ends up returning years later – and so does Xing Wu, who still has feelings for Qing Ye. Will this second chance give them a chance to finally realize their feelings for each other? This drama was adapted from the novel "Yao Yan" by Shi Jiu Yuan.