Dear Hyeri
Ju Eun Ho (Shin Hae Sun) is a fourteen-year veteran news announcer who struggles to make an impact at work due to her reserved personality, especially compared to her ex-boyfriend Hyun Oh (Lee Jin Uk), who became a star announcer shortly after joining the station. However, Eun Ho has a secret double life – after her sister's mysterious disappearance and her difficult breakup after an eight-year relationship with Hyun Oh, she developed an alternate dissociated identity named Hye Ri, a happy-go-lucky parking attendant. Things get even more complicated when Kang Ju Yeon (Kang Hoon), a former military officer turned newbie announcer, falls in love with Hye Ri at first sight, not knowing the whole truth about her identity. Eun Ho must balance her need to find out what happened to her sister with navigating her complicated relationship with Hyun Oh and Hye Ri's budding romance with Ju Yeon – is there any way she can find happiness and closure for herself? This 2024 Korean drama was directed by Jung Ji Hyun and Han Seok Won.